Finns det piller som botar längtan?

Tjejer jag längtar så mycket tillbaka till Mallorca och Magaluf!
Vad roligt vi hade det, och vi blev ännu tajtare tycker jag.
Vi tar med oss många fina minnen, alltifrån galna festkvällar, shopping i Palma, blekfeta engelsmän och glada skratt :)

Att vi allihopa blev sjuka på kuppen, tja... det tycker jag man får tåla eller vad säger ni?

Jag, och även Lisa vet jag, hade jättestora förväntningar på resan, delvis för att det var med våra närmsta vänner och för att vi bokat i så god tid. Så kul att det, för min del i alla fall, blev precis så roligt, om än inte bättre än vad jag hoppats på!

I alla fall TACK så mycket för att ni var med och gjorde resan så lyckad! Saknar er redan!
Nu är det dags att istället planera nästa sommars resa back to Magaluf:)

Jag hoppas att allas skolvecka varit/är bra och att alla sjuklingar blivit friska! Själv så hostar jag lite grann och hade en rökares röst igår..men men.
Om vi inte ses i helgen så önskar jag alla en härlig helg och så får vi ses snart!
Puss och kram från Vetemjölet




Kommentarer
Postat av: farinsockret

väldigt fint inlägg. känner precis samma sak. ska bli kul att planera inför nästa år...

2008-08-29 @ 13:09:58
Postat av: smöret

Jag känner med samma sak. Planeringen måste bli snart! saknar er

2008-08-29 @ 18:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0