Viktigt!

Hej på er alla.
Det finns mycket här i klivet som är viktigt, vad det är väljer man oftast själv. Men se till att inte såra någon i onödan. Misstag är såklart vanligt att man gör men förhoppningsvis så kommer man på det efteråt och gör därför inte samma misstag igen. Man ska tänka innan men ett misstag är förhoppningsvis förståligt...
Detta är från hotellet i Palma nova, något som vi närmar oss. Långsamt men ändå framåt. För varje dag som går så kommer vi en dag närmare detta. Jag längtar jätte mycket och det vet jag att ni också gör. 308490-105


Vi får bara aldrig lämna någon ensam. Förlåt Vete för det.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: kletiga smöret

HEJ! jag längtar jätte mycket till Mallorca och hotell bilden gör att jag längtar ännu mer. puss på er alla!

2008-04-09 @ 08:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0