Tjejkväll

Vad mysigt vi hade igår smöret, ägget och pärlsockret! En god middag, smarrig efterrätt, massa godis och en hemsk men JÄTTEBRA film. Kan tipsa alla som inte har sett "Blood Diamond" att se den, det var andra gången jag såg den men jag var lika tagen ändå. Satt och smågrät lite för mig själv. Tror ni andra också tyckte den var bra, men otäck, eller? Pärlan: du får gärna låna den ifall du vill se klart den! En annan grej som vi gjorde som var skojj, var att se vår film om Asagudarna. Haha, vad små vi var, det känns väldigt länge sen tycker jag, fast minnena kommer tillbaka när vi såg den! Jag måste säga att jag ändå är lite imponerad av våra insatser, bra och kul innehåll tycker jag faktiskt:) Pärlan du glömde filmen här, så jag ger den till dig nästa gång vi ses! Hoppas det gick bra för Kanel på kören igår och du hade kul hemma hos G med musikarna, och Cardemumma hoppas du haft det jättekul i Tyskland! Kramar till alla från Vetemjölspåsen. Här är en bild för er godissugna ( tex ägget) att läskas över..






Kommentarer
Postat av: smöret

det va jätte mysigt igår. den filmen har verkligen blivit en av mina favorit filmer, verkligen hur bra som helst. vi ses snart igen! pussar!

2008-04-13 @ 14:51:38
Postat av: Pärlsocker

Det är alltid lika mysigt att träffa er och jag saknar er sekunden efter jag gått. Världens bästa vänner!!!!
Ja jag kom på det sen, jag är lite glömsk av mig.
Puss pussssss pussssssssssssss
PS. Jag skriver på min nya übersnygga rosa laptop!!!

2008-04-13 @ 21:09:43
Postat av: ägget (smart spyr jag på dessa TÖNTNAMN!)

Neej fy vad elakt att sätta in en godisbild! men Den blodiga diamnaten är en utav mina favvofilmer absolut, Den, Hotell rwanda och the nootebook Pusspuss

2008-04-14 @ 18:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0