L is on her way already

308490-105

Någon gång i livet.... (om ínte mina öron sprängs på flygplanet) Jag ser redan att detta är paradiset hehe..

Saker som kommer hända:

- Jag kommer kolla upp mot stjärnorna och säga "Tänk vad lååångt hemifrån vi är egentligen, massor utav gröna mil"
 -Jag kommer bränna mig (Tror inte jag kommer vara ensam på den punkten)
- Jag kommer att dra en svordom pga hettan
- Det kommer bli kö om plattången (vi är inte så dumma så vi tar med oss varsin plattång!)
- Vi kommer inte att vilja nach Hause fahren.

Puss my loved ones.

L

Kommentarer
Postat av: vetet

haha tror också att en del av detta kommer att hända. Längtar också jättemycket!!!

2008-04-21 @ 15:02:34
Postat av: kanel

vadå bränna sig? Man smörjer väll in sig så att detta inte händer, eller? Jag trodde det var därför man hade solkräm?! Eller tänker jag jätte fel nu...hmn. Kan vi inte åka på en resa till innan typ om någon vecka för att träna..? Puss

2008-04-21 @ 17:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0