Cardemumma many miles away.

Hej tjejer!
Nu har jag varit i Belgien i snart ett dygn. Mellanlandningen i Berlin gick smidigt:), skönt det för jag hade oroat mig innan avresan. Efter lite felkörning kom vi hem och ja nu...nu är jag här. Jag vet att det ska vara helt underbart och allting och jag träffar ju inte henne sa ofta (och hon äär helt underbar)men... jag saknar er. Jag har en san fruktansvärd hemlängtan. Jag vill vill vill verkligen vara hemma i mitt land. Jag känner verkligen att jag nu vet vad saknad är. Om inte min hemlängtan avtar snart kommer denna vistelse bli oumbärlig.
Mycket kärlek. Och hall bloggen uppaterad sa jag kan känna att jag är lite pa hemmaplan.
Pusspussss<3

Kommentarer
Postat av: PällePellerin

I önsk you good luck too sugar hunny!!!
And we miss you like hell!
kyssar godisbit

2008-04-03 @ 15:21:16
Postat av: vetekornet

hoppas du får det jättekul! pusss

2008-04-03 @ 21:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0