Can't live, can't breath with no air...

Jag är så överlycklig över att våren är här. Det är fantastiskt att man kan bli så glad över att solen lyser lite. Jag vill inte vara inomhus en enda sekund, jag är mycket hellre utomhus dygnet runt och tillämpar alla möjliga ursäkter för att få min vilja igenom. Därför undrar jag om ni möjligtvis skulle ha lust att ta en härlig vårpromenad någon varm kväll framöver? Jag vet inte vad det är med mig, men jag saknar er hela tiden! Ni betyder så mycket för mig, jag vet inte vad jag skulle göra utan er. Alla lajvar tjejer som jag tvingas umgås med för jämnan kan slänga sig i väggen. Ledsen över att jag inte kunde fixa in er hos Martina i helgen men ni missade inget, det kan jag lova!
Vad händer i helgen?
Nytt på kärleksfronten; Markisen gav mig en egen tandborste, kändes nästan som att få en nyckel faktiskt...
Puss puss puss puss puss puss puss puss pärlsocker sänder pussar pussar pussar pussar pussar

Kommentarer
Postat av: vetet

du är så go Bailey.Jag är på å ta en promenix snart! I helgen voe kul att umgås tycker jag tjejer! Hoppas ni hade skojj i helgen, synd att jag inte kunde vara med, men jag hade det mysigt hos my grandparents. Haha skojj med tandborsten det var ju riktigt sött tycker jag. Puss så länge!

2008-04-22 @ 08:31:27
Postat av: kanel

Du det gör absolut ingenting! Jag tycker också att det var gulligt, då blir det mer seriöst och det vill du väll ha? Ja Vad händer i helgen? Jag har lördags skrivning så fredag är jag upptagen med att plugga..jätte kul! Men Lördag har jag bokat in mig med er! Puss och kram

2008-04-23 @ 20:44:44
Postat av: L

vad sött med en tandborste :) Det börjar bli seriöst när sådant händer! På lördag ska vi ses!

2008-04-24 @ 16:36:54
Postat av: smöret

jag vill med träffa er! men kan inte lördag :(

2008-04-24 @ 17:16:29
Postat av: kanel

Men Lördag tjejer vad gör vi då? Pärlan du var väll själv hemma eller? Vi kan ju laga mat eller köpa mat ocg sen kan vi se vad kvällen leder...Nä men vad ska vi hitta på? Hitt på nåt! Du som kallar dig L bara vilser leder det ska vara ägget!! Puss och kram min kära

2008-04-24 @ 19:17:53
Postat av: PÄLLE

:)!!! Jag ska ha parmiddag med Mackan, Hanna och Carl först(På eftermiddagen). Men sedan röjer vi va? Ledig på fredag med... Puss puss puss puss mina hjärtevänner!

2008-04-24 @ 19:37:36
Postat av: vetepåsen

lördag låter kul tycker jag!Vem ska vi vara hos?pusssssssssssssssssssssssssssssssss

2008-04-24 @ 19:39:21
Postat av: Pälsocker

Det går alldeles utmärkt hemma hos mig om ni har lust, jag är ensam hemma.

2008-04-25 @ 08:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0