Bla bla bla

Jag är läskigt uttråkad och har precis börjat mitt nya bra liv, så ingenting finns som kan underhålla mig! Jag tränar, äter rätt, pluggar, läser böcker och försöker sova bra. Jag har helt enkelt tråkigare än någonsin. Inte nog med det så kommer hela helgen mitt hus ockuperas av Eva, Evas pappa och Evas barn. Min super duper härliga pappa har därför föreslagit att hans två döttrar, jag(pärlsockret) och sister hazel, skall tillbringa hela helgen hemma för att lära känna dessa förtjusande människor. Vilken underbar chans!!!
Självklart tänker jag strejka! Inte en sekund ska spenderas i det huset. Så nu undrar jag vad alla andra ingredienser har för sig i helgen. Har ni möjligtvis lust att hitta på något trevligt???
OSA. snarast!!
Puss puss //Pelle Pärlsocker

Kommentarer
Postat av: C

oooh. Later som om vi har bytt plats Pälle. Jag sitter här nere och äter chokladpraliner och dricker paraplydrinkar, sover halva dagarna, studieböckerna är icke öppnade (vilket snart blir katastrof iom Engprovet som snart äger rum). Och jag trivs asbra med denna livsstil.
SAKNAR DIG SOM GALEN! När jag kmr hem ska vi äta godis och inte plugga alls. Mycket kärlek

2008-04-09 @ 15:07:20
Postat av: kanel

hej pärlan! Det låter bra tycker jag. Men caddes liv, haha, det låter inte alls fel! Du jag är skit trött och vill sova i helgen vilket jag inte kan för att jag har kör hela helgen och då menar jag verkligen hela helgen! Men jag skulle kunna fika eller gå på bio vid nio tiden på fredagen, bara det inte blir för sent... Men jag sacknar er all så det hade varit jätte kul att ses! puss och karm

2008-04-09 @ 15:24:49
Postat av: smör

hej! jag ska med leva så som du pälle. men jag o sickan ska ha ett bra år, träningsår. så ja... men jag är ledig på lördag och söndag om nån vill hitta på nåt. pussar! Saknar er alla

2008-04-09 @ 17:04:42
Postat av: vetemjölet

lilla pärlan! låter nyttigt men tråkigt:) Jag leker gärna med er i helgen, lördag passar bra för min del, puss puss

2008-04-09 @ 20:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0