Kläck mig :) Eller mal mig :)

image22'

Jag är så töntig..kommer jag alltid bete mig som om jag fortfarande äe 14? .och klaaantig haha jag har tappat ut alla mina bindor på golvet två ggr idag, men nu skrattar jag mest åt det (eller om ni säger "gud va pinsaaaamt" så är det nog inte så kul längre, Gör inte det!) . Föresten är LM Engströms gymnasieskola en väldigt väldigt bra skola =) Hoppas inte alla tycker jag är konstig för det där med bindorna bara, okey jag är ju lite knäpp...

Antingen är det här Jossan eller Lisa (gissningstävling!)

Kommentarer
Postat av: Bella Ballerina

Hahahaha! Jodå, men jag tror nog att jag kan gissa vem det är. Ägget såklart! Vi älskar dig vare sig det är pinsamt eller ej älsklingsgumman, puss på dig...

2007-09-15 @ 19:13:58
URL: http://bellab.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0