Programering

Jag hatar programering, och nej, ni får inte hålla detta emot mig vid senare tillfällen. Jag vet att jag har sagt att jag ska tycka om det men det är ju så tråkigt. När slutar lektionen? Hoppas inte Miakael ser det här! IG- på mig!
Okej, jag ville väl bara säga det jag har så jävligt tråkigt! Och nej, Jesus älskar mig inte, och inte gud heller för den delen. Men något som jag däremot älskar är godis!!!! Mohahahahahaha. Därför är Jesus bilden borta och en bild på godis har nu uppenbarat sig som ur tomma luften. Är det inte ett mirakel så säg! Ja det är ungefär så mycket gudstjafs jag kan komma på nu i denna stund. Kom godis och fräls mig från denna hungern som modellagenturen tvingat på mig! Vi ses snart va?
Puss alla mina små älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0