Pärlsocker

Programering igen, vet inte vart jag skall ta vägen, hade mycket hellre varit med Kadde på stan, men jag måste göra min jävla laborationsrapport så det sket sig. Jag har inga pengar heller så jag förstår inte hur jag ska kunna shoppa nåt sen. Jävligt pessimistisk sinnesstämmning, och jag kan ju inte säga att A gör det hela så mycket bättre, mitt självförtroende ligger på botten. Saknar er, och jag kan nu väldigt ärligt säga att jag mycket hellere hade gått på eran skola. Den är ju så mysig, jämfört med  våran jävla platoniska skitskola. Kom och rädda mig med mer Ben and Jerry's nu!!!! Jag dör nämligen snart, jag kommer få IG på den här jävla skiten. Förlåt, jag kan inte hjälpa det, ingen bra dag idag.
Puss puss puss puss puss puss puss puss puss på er alla mina små älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0