Okej, lustigt sammanträffande...

...jag tänkte precis skriva ett inlägg om hur jag är som Ägget, bara hänger upp mig på dessa killar hela tiden. Och om att jag saknar banken, och så ringer sötgröten! Tydligen gick det inte bra på Sverige och bla,bla,bla matchen och vi måste ses väldigt snart och han har precis varit på krogen och sånt. Ni vet ju sedan tidigare inlägg att jag har enorma problem med att somna, och nu kommer det ju aldrig gå. Tyck synd om mig, eller vad glad för mig, beroende på hur man ser det, i era drömmar.

Snart är det 80-tals feeeeest!

Kommentarer
Postat av: Kadde

Hej sötnöt!
Lider med dig!! Sömnproblems är jobbigt! Jag fattar inte hur vissa somnar på 5-10min! Jag ligger och tänker och går igenom dagen och jag somnar aldrig.

2007-10-18 @ 14:07:51
URL: http://iseeyou.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0