(L)Kardemumma

Tänkte på allt fint vi gjort tillsammans. Tänkte på alla resor, alla myskvällar, alla skratt och tårar vi delat, alla världskrig vi haft, alla bekännelser och tonårsproblem vi delat, jag tänkte på de vattenkrig vi haft, hur vi klättrat upp i plommonträd och ätit tills våra tänder blivit bruna, hur vi sprungit omkring barfota på somrarna mellan husen (då vi alla bodde i samma område), hur många bullar vi bakat och hur många mackor vi brett och sedan cyklat upp och badat, jag tänkte på våra spontana nattprommenader, på nyårsafton, våra första fyllor tillsammans (hehe), på första kyssen, jag tänkte på Ica=pyjamas, julmiddagarna, födelsedagsfirandena -parmiddagen, töntfesten..., hurvi delat med oss av våra drömmar och visioner.
Vi har precis haft en liten kris, men om man jämför krisen med hur fin och vacker vår vänskap är, hur den är prydd med den vackraste silke, röda rosetter och starka starka band som håller den ihop, är krisen ingenting. Glöm allt jag sagt, glöm alla fula grodor som hoppat ur min mun, glöm alla svekfulla ord. Jag har bara älskat så mycket att jag varit rädd att bli mer sårad.
Jag älskar er, och jag hoppas vi får minst lika många år till tillsammans.
image47

Kommentarer
Postat av: Little darling

så gott de ser ut :)

2007-10-15 @ 22:32:08
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0