Härmapa aka Pärlsocker

Har du pojkvän/flickvän? Nej nej, det är ju alla plågsamt medvetna om.
Är du kär? Sorry, inte det heller
Hur tidigt stiger du upp? 06.00, borde jag gå upp, men 07.00 brukar det bli
Vem/vilka vet mest om dig? Je ne sais pas, alla vet lite olika saker, men det är Nelly, Kadde, Kanel och Ägget!
Gillar du att slåss? Jag slåss aldrig, men det hade kanske varit kul...hmmm.
Vad ska du göra ikväll? Det är redan kväll, pappa har kommit hem, vi har fått presenter och varit och handlat.
När var du senast full? Hahaha, lite små lullig hemma hos Hanna, men sådär vrålpackad var ett tag sedan.
Har du utländska föräldrar? Nej.
Var har du ont? Ja, bara i hjärtat.
Är du bra på att måla? Vem vet, inte jag.
Vem kramade du senast? Pappa!
Vad längtar du till? Hmmm, åttiotalsfesten kanske.
Favoritalkohol? Vodka och redbull är okej, man blir full så snabbt på det, annars Baileys såklart!
Vad heter dina husdjur? Ruffsen och Cissi
Har du körkort? Nopp
Favoritgodis? Lakrits och choklad
Morgon- eller nattmänniska? Såååå nattmänniska
Sparare eller slösare? Slösare är nog det enda man kan kalla mig
Har du några homosexuella vänner?  Absolut, lika säkert som att jag heter Isabelle
Bio eller promenad? Bio, tror jag nog.
Är du kittlig? Hahahaha!
Rädd för insekter? Bara maskar, fast de är ju inte insekter förstås...
Anser du att du är stark? Nej, spagettimuskler.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0