Hahaa

Okej...jag måste säga att det här trodde jag ALDRIG men på detta kvinnlighets testet..Jag trodde att jag var aa iallafall nummer två bland de fyra som har gjort testet. Jag var kvinnlig jaja och mycket också men mina poäng var bara om mna jämför med er...248 poäng. Det betyder att jag är minst kvinnlig utav oss!

Tack för en rolig kväll igår!
Nu ska jag sätta mig med Historia ca.70 sidor och jag kommer att få sitta dygnet runt men det ska jag också för att sen är det lov och då ska jag till stockholm och då vill jag vara värd ett kläddesplagg!!
Jag tänker också plugga järnet för att det gick så jätte dåligt på religionen, det har icoh för sig gått jätte dåligt på allt som har med skolan att göra.
Önska mig lycka till!

Ålskar er av hela mig!
Kanel

Kommentarer
Postat av: Kadde

Lycka till!

2007-10-22 @ 16:01:28
URL: http://iseeyou.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0