Extrameddelande till Pärlsocker; Jesus är med dig! Låt honom bli ett med dig och din själ! Tillåt dig, du vill! JESUS! Halelulja

Vad ska jag skriva om? Jag tror egentligen att saken kvittar, Ni uppskattar nog alla typer av inlägg.

Jag låter mina händer med chockrosa nymålade naglar röra sig fritt över tangentbordet. Jag har precis avnjutigt en underbar kopp té med kokos- och vaniljsmak, en bit ostkaka och lite digestive-kex (som uttalas med K som i Kalle, inte Chex, hur som helst jag ville bara tydliggöra mig) och tittat på solnedgången. Måste erkänna att det då inte är alla fredagar som skrivs med så här lugna bokstäver. Men just den här fredagen känner jag för att spela lugna toner på min key-board. Utmattad av veckans påfrestningar ska snart glömmas då jag försvinna in i nattens drömar. Så fint. Ack så vacker fantasivärld.
     Jag kanske, kanske kan se hopp ändå. Kanske kanske med mycket tveksamhet bakom. Joda jag tror. Jag vet till och med nu. En övertygelse om någonting jag inte ens själv förstår.
Bra tillkrånglade och tillknöckta och en aning ansträngande fraser jag uttryckt till en konstig stämma. Jag avslutar och önskar om hopp om fler inlägg.

Högaktliga hälsningar Kardemumma


Kommentarer
Postat av: Pärlsocker!!!

Hello hunnybun!!! Ja, ja, ja, jag tror. Halleluja, jesus på korset och allt det där. Vi ses imörgen Cadde! Puss på dig...

2007-10-06 @ 20:02:44
Postat av: Ägget

Worship God :)

2007-10-07 @ 14:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0