Chocolate therapy, anyone?

image43
Det är så trevligt när ni uppdaterar så ofta. Jag är nämligen inne på internet väldigt mycket nu för tiden, eftersom jag har så mycket att ignorera att plugga. Jag har trettioelva arbeten som jag ignorerar att göra ända tills morgonen då de skall vara inne.
Ville bara tacka för en väldigt trevlig helg, saknar er redan, och jag vill också meddela er i förväg om att jag inte kommer att vara på bussen imon då jag har sovmorgon. Detta är jag väldigt ledsen för eftersom jag vill träffa er!!!! Men jag tycker ändå att vi skall träffas någon dag och bryta min strikta diet med en Ben and Jerrys (Med amerikanskt uttal), eller vad säger ni?
Puss och kram, hela dan! Pärlsocker!!!
Uppdatering: Jag kommer visst vara på bussen imon, uppenbarligen har vi visst engelska. Jaja.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Uf!Du är inte ensam om att skjuta upp arbetena till sista sekund. Tur för dig att du kommerpå engelskan imon. Tkr du vi ska ge Anne vad hon tål ifall hon tvingar oss o skriva precisen imon? Tkr jag. Hejsvej leverpastej.

2007-10-15 @ 18:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0