Ännu en dag...ännu en ändlös dag

...Carola kom tillbaka i tankarna. Hon fascinerar mig inte på samma sätt som förr. Men ändock fyller sångerna mig med minnen. Jo, jag gillar hennes verk men det känns som om hennes verk och hon inte längre är ett. Jag förknippar inte henne som person med hennes låtar.
Sen det där med politiken och den religiösa biten.. Ni behöver inte fråga mig mer för jag vet inte. Jag måste ta mig tid och utforska för att kunna svara på era frågor. Jag låter er veta när jag vet.
Den här veckan står med magiska små lätta bokstäver i min almanacka. Jag har med hopp och förväntan velat ha en lugn och mänsklig vecka.. men nej. Jag kommer nog aldrig få det lugnt. Det vill väl kanske till att vänja sig vid det som är.
Jag bjöd med lite folk från smått&gott-påsen.. hoppas det var OK. Själv tycker jag det är toppen!
Tänkte på Pärlsocker som blev pärlan och sen pelle, eller möjligtvis pella. Pella, vad tycker du om det?
 Visste ni att det finns ett café i göteborg som heter Kardemumma? Det visste jag.
Heheh, gjorde det där famedate-testet. Ägget, vi får dela på David Hellenius tydligen.. Han verkar trÄvlig. Hur gammal är gossen?
Nu ska jag snart löpa till vagnen..
Hallå jag fick en koffeinöverdos häromdagen.. Inte kul verkligen inte kul. Jag visste inte att koffein kunde vara farligt. Jag ska bli koffein-nykterist. Näe.. eller jo.. eller jag vet int...
Ha ett bra liv folk!
Och ett ps till er andra i bullen, SKRIV!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0