Tjingeling nu är det söndag!

image58
Och jag funderar faktiskt på att inte hoppa gympan imon utan dra dit istället. Vad tycker ni om det?
Jag har träffat er alla sex denna helgen och det känns utmärkt, för det känns så tomt när man inte träffar er på ett tag. Kadde, vi har glömt en Chocolate therapy och en Fossil fuel hemma hos dig, men de kan ju ligga i din frys fram till julmiddagen kanske. En annan sak som har pratats om oss ingredienser emellan är om vi inte skall bjuda in psykologen och friidrottaren på julmiddagen. Vad säger ni?
Och en varning till alla mina vänninor där ute: Alla som inte dansar är våldtäktsmän!
Pärlsocker sänder sina ljuvligaste kyssar till bullen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kardemumma raporterar att glassen är i säkert förvar (hööhömf, med en ettochetthalvtåring och en glassgalen ung brud på tjugisex), men tro mig den är i säkert förvar. Sen flyttar jag till morsan next week. Men det löser sej. Vi sess. Jag hade tyckt det vore mkt trevligt o bjuda med dem:) Lr vad tkr ni tjejor?

2007-12-02 @ 23:53:25
Postat av: Anonym

HAHA psykologen :) det var nytt för mig! Dom är jättevälkommna för min del! Kream Ägg

2007-12-04 @ 22:04:12
Postat av: Kadde

Sms-svar Till pärlsocker: Det är OK för mig.

2007-12-05 @ 14:32:52
Postat av: Bella Ballerina

Hahaha! Ok, fast nu skickade Nela ett hotfullt sms till Jossan. Vi får inte vara där för henne. Så det blir nog hemma hos diag iaf. om det är ok. pusselius

2007-12-05 @ 19:40:00
URL: http://bellab.blogg.se
Postat av: God jul önskar Kadde

Hallå Alla julgrisar där ute i cybervärlden!
Passa på att skriva en liten julhälsning till vår bulle!

2007-12-10 @ 00:44:52
Postat av: Pälle!

Skriv skriv skriv!
Jag menar jag kan ju inte skriva ett till inlägg direkt efter mitt förra!
pusseliusseliipuss

2007-12-14 @ 13:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0