Ett slag för nyårslöften

image59
Jag har gjort en överblick över det gångna året. Det finns en del grejer man kunde gjort annorlunda men som ändå är bra erfarenheter. Jag kan väl anse att alkoholen har haft en lite för stor roll under 2007...Det ska bli härligt att kliva in i ett nytt fräscht år. Året är som en tjock bok som är helt oskriven, och precis som jag nu sitter här och läser vad som har fyllt upp de tomma bladen, kan jag nu välja vad jag vill läsa om ett år när jag sitter här igen och läser i 2008:as bok.  Nyårslöften kanske kan hjälpa till att skriva in det du vill i boken. Tkr absolut att alla borde ge sig själv ett nyårslöfte.
Gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: Ägget

Detta året ska bli det bästa någonsin, okej?
:)

2007-12-18 @ 08:59:49
Postat av: Bella Ballerina

OOO ja! Jag har redan kommit på mitt nyårslöfte och inte nog med det jag har redan börjat med det. Jag skall nämligen äta minst ett mål mat om dagen. Det går strålande!
Puss pussssss älskar er!

2007-12-18 @ 15:22:38
URL: http://bellab.blogg.se
Postat av: Kadde

Jag tycker det låser lysande tjejer! Jag önskar er lycka till!

2007-12-18 @ 21:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0