Pärlsockret och Kadde drar till Öland...

image23
Biologi exkursion till Ölands ödemarker. Vad kan gå snett?
...med resten av pissklassen i släptåg. Men oroa er inte jag ska vara entusiastisk, positiv och alltigenom super trevlig. Detta skall bli den mest überkäcka klassresan någonsin som skall göra oss till den mest sammansvettsade gruppen elever i världshistorien. Vad säger ni? Låter inte det toppen?
Jodå, jag menar allvar. Klagar någon överhuvudtaget dessa fem dagar så kan ni vara 100% på att det inte är jag. Men jag kommer ju sakna er såklart, nåt helt otroligt. Men vi träffas väl när jag kommer hem? Ni glömmer väl inte bort mig?
Älskar er!!!
//Pärlsockret

Kommentarer
Postat av: Lisa, ägget

kadde :)

2007-08-27 @ 19:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0