Morgon á la pärlsocker

image12
Jag vaknade nog runt 7 eller nåt och blev deperimerad för att mamma skrek på mina småsyskon att de måste skynda sig. Jag menar, vad kan dra ner en människa mer än något som påminner om varje skoldag som någonsin existerat. Det finns nog inget dystrare än skolan. Sen somnade jag om och vaknade kl. 9.55 av att my dear sister skickade ett sms där hon skrev att hon hatade skolan. Efter det somnde jag om igen, och vaknade sedan kl. 12.00. Utanför min dörr låg det en lapp där, min kära syster igen, skrivit att hon hatar skolan. På bordet i köket låg det an lapp från min styvfar där det stod: Stå ut! Ett liv utan utbildning SUGER.
Jaha, trevlig morgon.  Och den gemensamma nämnaren var skolan. Den gör mig spyfärdig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0