Kardemummans dag på jobbet

Ögonlocken stog och slog när kollegan gav mig instruktionerna. Hoppas att hon inte märkte av min okoncentration. Jag har varit helt kokobello idag. Det känns som att det hände en massa saker som bara var helt suddiga för mig. Det kom in folk jag kände eller i alla fall var bekant med men det var så lulligt. Det kom in konfa-Hanna, en tjej från högstadiet log lite försiktigt mot mig (hon är ett år yngre och jag känner inte henne egentligen), tjejen från Lisse som förvandlade mig o ägget till katt o clown, en otroligt sexig kille (liknade den där supersnygga skådisen i 10 orsaker att hata dig, han som stötte på cat och var den farliga snubben) och sen tror jag att pärlsockrets sebastian var inne på kanelbullekalas med sin friend. Jag minns inte riktigt hur han såg ut nämligen, men hela hans sätt var densamma och utseendet med...
Det var en karl idag som beställde en negerboll  med kokos på.. Jag menar säger man fortfarande så? Andra beställer kokosbollar på pärlsocker på. Det tycker jag är lite lustigt. En annan typ skulle inte ha mjölk i kaffet, han körde svart. Det var tur att det inte stog en skattetjänsteman bakom honom i kön.
Jag ser fram emot att sitta på café tillsammans med Er ikväll toda la noche!!! Os mando un million de besos y abrazos. image7

I´m in love with life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0