Imorgon gäller det!

Imorgon är det en stor dag för en liten miss Ägga, Lycka till tjejen!
Men imorgon ska vi börja på fatcamp! Smöret den feta, Ägga den slajmiga och jag, kanelen, den aa goda! HAhA.
Nä men vi ska faktiskt börja dansa, och jag älskar ju att dansa så jag längtar jätte mycket tills dess, Pärlan ska också börja men hennes och kaddes klass ska till Öland på blomspanning, Ha det så kul!
Har varit ute och sprungit nu runt sisjön, jätte härligt med sen ett avslutnande dopp i sjön, nu ska jag ta mig en kopp te och sen krypa ner i sängen för det är ändå en ganska stor dagen i morgon!


Shakira and Beyonce in action

Nä nu ska jag sova!
HejPusSes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0