dancing queen

Alla ingredienser plutade utan kardemumman för att den skruttade. Smöret, Kanel, Pärlsockret och Lilla ägget har äntligen tagit den lilla degen och börjat att jäsa till att snart vara en färdig sak redå att ätas..
( Haha skipp the skitprat, bokat dans tid på mtv och new style alá Usa New york och käkat ANTI pasta med pesto hos den ena...)
Konversation:
Pärlsockret: Jag pratade med X och han sa att jag skulle komma; på skånsk dialek.
Smöret: haha då ska jag ta och reta X i skolan haha.
Ägget: Det var lite jobbigt att få med allt.
Pärlsockter: Nästa sommar haha mina föreldraer haha väger bara åttio Vadå?
Ägget HAHAHAHA anmälla oss l´till fatcamp
Smöret. Ptata som vanligt i gilemoregirld vad hände, han harn förlorat alla mina miljoner och g7ummen la pengar till hör appaarat ovh värdshusetr och fick hon jobb på en puttdans och times
Pärsockter. det var längesedaen
Ägget: Dom åt paj sen och glass på skånska och vatten och hon skriver
Smöret. Det harb nej inte kul
ALLA: HAHHAHAHA
smöret: det är inte roligt att vara smör på skånska haha lika fet haha då måste vi gå på fat kamp
Pärlsocker: 'är inte det hundar procent fet eller? det är ju lättfet och tungt fet?
Ägget det böjar klia
Pärsockter auhuahuhua, jag Gjorde en kullerbytta förut och rsmlade inte ner.
Smöret: STÄNG NER SKITEN!
äGGET : Jos??
Pärlsocker: tjata tjatatjata nej töntar i klassen då får du vara själv

HAhaha nu ska vi gå på fat kam0p.
/ swmöret, Kanel; ägga coh lilla pärlipärlsockret= Bullshit


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej sektär admiär

2007-08-23 @ 16:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0