Ägget igen

image22

Jag längtar lite :) hoppas Gud är med mig imorgon (vilket skämt..klart han är, det är ju LM =))
Läsåret börjar åter!

Alla elever på L M Engströms Gymnasium hälsas välkomna (en del tillbaka och en del för första gången) till ett nytt läsår. Upprop sker i Domkyrkan måndag 27 augusti kl 10.00

http://www.lme.nu

 Nu ligger det vindruvor på diskbänken och gissa vem som springer fram och tillbax 150 ggr för att hämta nya..jo jag, ägget

Snygg design på bloggen, jag tkr vi behåller så!

PUSSOKRAM!

Kommentarer
Postat av: Pärlsocker!

Jag önskae dig lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till, lycka till och lycka till! Lycka till Ägget!
Ps. Hur klarade du av att gå upp så tidigt?

2007-08-26 @ 11:58:10
Postat av: Ägget

Jag vaknade faktiskt 10.30..pappa väckte mig.lika bra att gå upp! Pusspuss

2007-08-26 @ 18:04:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0